Thailand - Reisverslag uit Ban Tha Kham, Thailand van Jorine & Pascal - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Ban Tha Kham, Thailand van Jorine & Pascal - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Jorine & Pascal

16 Oktober 2014 | Thailand, Ban Tha Kham

Hoi hoi!

Hier weer een korte update vanuit Thailand. We zagen dat een deel van het vorige verhaal niet goed bij jullie was aangekomen, dus die hebben we net nog even toegevoegd. Dus aan het vorige verhaal zit nog een extra stukje avontuur geplakt..

Na een paar dagen veel regen kwamen we in het zonnige Phuket aan (wij zaten in Kata, aan de westkust van Phuket). De drie dagen dat we daar waren hebben we super mooi weer gehad (eindelijk!). We hebben een dag surfles genomen, zijn een dag op een snorkeling trip geweest en hebben we een dagje gechilled. Daarna zijn we doorgereisd naar een plaatsje naast het Khao Sok National Park. Daar sliepen we in een soort boomhutje in de jungle, erg primitief maar erg gezellig met een super aardige eigenaar en een ander Nederlands stel. We hebben een rit op een olifant gedaan, echt super gaaf! Zo knap hoe sterk zon beest is en om te zien dat hij kleine paadjes omhoog kan lopen. De dag erna, de dag dat we een tweedaagse tocht in de jungle/in het national park wilde doen, werd Pascal ziek. We hebben twee dagen afgewacht en met veel chillen, kletsen met de Nederlanders en de eigenaar en rustig aan doen is Pascal weer opgeknapt.

We zijn als nog de tour gaan doen en het was een groot succes!
Samen met nog 3 Nederlanders, een Zwitsers gezin en een grappige aardige gids zijn we met een bootje het gigantische meer in het nationale park op gevaren. Het nationale park bestaat voor een heel groot deel uit een meer). We sliepen daar in houten hutjes, drijvend op het water (allemaal boomstammen eronder). Vanaf daar hebben we een tocht naar een grot gemaakt waar we tot ons middel in het water liepen, hebben we een nacht- en ochtendsafari gedaan, nog een grote bezocht en heerlijk gezwommen in het super heldere water. We hebben daar echt genoten!

Nu zitten we in Surat Tani, te wachten op de nachttrein naar Bangkok. In Bangkok hebben we nog 3,5 dag voordat we maandag weer richting Nederland vliegen (dinsdag komen we aan).

Hopelijk gaat met jullie alles goed en we zien jullie snel!

Veel liefs, Pascal & Jorine

• 16 Oktober 2014 - 16:09

Opa En Oma Vink:

Geweldig weer zo'n reisverslag. Wat beleven en genieten jullie veel.
    Nog een paar fijne dagen, goede vlucht terug en tot spoedig ziens.
    Liefs en groetjes.

• 16 Oktober 2014 - 16:36

Stella:

Het klinkt echt geweldig, en we genieten van jullie verslagen en zijn zooooo benieuwd naar de foto's en jullie verhalen, nog genieten de laatste 3,5 dag en kom goed terug!! Mam XXX

• 16 Oktober 2014 - 16:53

At:

Dit was wel een erg mooi stukje van jullie avontuur. gelukkig dat Pascal weer opgeknapt is, Nog lekker een paar dagen genieten in Thailand. Veel plezier nog Grtz Dad

• 16 Oktober 2014 - 18:09

Bianca:

Jeetje wat is dat snel omgevlogen! Heel veel plezier nog in Bangkok en goede reis alvast! X

• 16 Oktober 2014 - 19:20

Desiree Lokkerbol:

Hoi Pascal en Jorine,
    Gelukkig toch nog mooie dagen Veel beleefd en ik ben benieuwd naar de verhalen.
    Tot dinsdag. Liefs van Oma D.

• 16 Oktober 2014 - 21:13

John:

Hoi Jorine en Pascal,
    Klinkt erg goed allemaal en wat een mooie foto's erbij!
    Nog veel plezier samen de laatste dagen!

• 18 Oktober 2014 - 17:20

Maarten:

Het is een mooie en boeiende reis. Echt kennismaken met andere culturen!