Het begin - Reisverslag uit Gegerkalong, Indonesië van Jorine & Pascal - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Gegerkalong, Indonesië van Jorine & Pascal - WaarBenJij.nu

Het begin

Blijf op de hoogte en volg Jorine & Pascal

08 September 2014 | Indonesië, Gegerkalong

Hoi allemaal,

Hier ons eerste berichtje vanuit het warme en plakkerige Indonesie.

De vlucht van Düsseldorf naar Dubai en de vlucht van Dubai naar Jakarta waren prima te doen met een lege stoel naast ons en lekker eten. Jammer dat we 's nachts vlogen en dus eigenlijk moesten slapen, wat voor geen meter lukte. Gelukkig waren we wakker genoeg om tijdens onze 12u durende overstap in Dubai een visum aan te vragen en de stad te verkennen (bij 40 graden, dus we hebben alleen de shopping mall gezien en natuurlijk het hoogste gebouw ter wereld).

In Jakarta aangekomen zijn we meteen doorgegaan naar Bandung. Daar konden we slapen bij een Indonesische vriend Dani, in een appartement in een nieuwe complex. We zijn hier nu 3 dagen en hebben al veel dingen gedaan en gezien met onze Indonesische vrienden, die ons meenemen naar mooie plekjes. Gister zijn we bijvoorbeeld langs 1 van de scholen geweest waar Jorine 4 jaar geleden is geweest. Super tof om daar langs te gaan, hartelijk ontvangen te worden en herinneringen op te halen.

Vandaag zullen we met de trein richting Yogjakarta vertrekken.

Groetjes aan jullie allemaal in Nederland!

Liefs Pascal & Jorine

• 09 September 2014 - 06:53

Annieke En Daan:

Jeep! Leuk om wat te horen (lezen ;)). Pff 40 graden en een stad bekijken is echt heet ja.... In Indonesië beter te doen? Heeeeel veel plezier!!

• 09 September 2014 - 07:18

Stella:

Erg goed om te horen, fijn dat jullie al veel hebben gezien en fijn dat er toch wat bekende zijn waar je al eerste heen kon, geniet van de reis X Mam

• 09 September 2014 - 08:47

Yolande:

Leuk wat te lezen over jullie belevenissen, goede reis weer verder! groetjes en een lik van Jikke!

• 09 September 2014 - 08:49

Anneke Koopman:

Hele goeie reis verder en lekker genieten!

• 09 September 2014 - 09:07

At:

Jammer dat jullie niet een beetje konden slapen in het vliegtuig, het zal de adrenaline geweest zijn denk ik . Geniet van jullie reis en leg alle belevenissen goed vast voor de achteban. Veel plezier nog, Grtz, Dad

• 09 September 2014 - 09:09

Linda Breed:

Leuk leuk leuk!!! Genieten samen!!

• 09 September 2014 - 11:08

Liesbeth:

Leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Fijne reis.
    Groet Liesbeth

• 09 September 2014 - 20:42

John:

Leuk om te horen dat je oude bekenden hebt op kunnen zoeken, veel plezier verder!

• 12 September 2014 - 21:37

Edwin:

De kop is er af. Fijn dat de reis goed begonnen is! Mooie belevenissen gewenst!
    Edwin