Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Jorine & Pascal - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Jorine & Pascal - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover!

Door: Pascal & Jorine

Blijf op de hoogte en volg Jorine & Pascal

04 September 2014 | Nederland, Zwolle

Goedenacht!

Morgen (om precies te zijn vandaag om 21.20 uur) vertrekt ons vliegtuig naar het verre oosten! We zullen via een 12 uur durende tussenstop in Dubai vliegen naar Jakarta met Emirates. Daar zal ons avontuur beginnen!

Ons plan is om 6,5 week rond te trekken met onze backpacks in Indonesië, Maleisië en Thailand. Hoe wat en waar precies weten we nog niet. We weten alleen dat we op 22 september van Bali naar Maleisië vliegen en dat we op 20 oktober op het vliegveld in Bangkok moeten zijn. Hopelijk komen we onderweg mooie, leuke en interessante plekken tegen.

We houden jullie op de hoogte!

Liefs,
Pascal en Jorine

• 04 September 2014 - 00:51

Martijn Kloet:

Toppers!!

Avontuur, dat zijn jullie aangegaan! Ik wens jullie dan ook niets meer dan alle avontuur die jullie jezelf wensen! Een fantastische tijd met z'n 2en, waarin jullie de meest gave en/of bizarre, maar vooral mooie dingen en momenten mee zullen maken! Geniet van de omgeving, van het lekkere eten, van de (vooral vreemde) mensen om je heen en geniet vooral van elkaar.

Succes en Enjoy!

Gr. Martijn

• 04 September 2014 - 06:39

Jose:

Heel veel plezier op jullie avontuur! Geniet ervan en kijk uit

• 04 September 2014 - 06:56

Annieke En Daan:

Yeah!! Tof

• 04 September 2014 - 07:58

Marieke:

Jaaa goed dat jullie dit doen! Verdiend! Goede reis, enjoy!!!

• 04 September 2014 - 08:10

Lieke :

Heel gaaf, geniet!

• 04 September 2014 - 08:44

Irene Van Raalte:

Wat een avontuur!! Heel goede reis, geniet ervan!!
    groetjes van Bert en mij.

• 04 September 2014 - 09:12

Oma En Oma Vink.:

Goede reis, veel plezier, geniet van alles en kom gezond weer terug.
    liefs en xxxxxxxx oma en opa vink

• 04 September 2014 - 09:56

Bianca Rekmans:

Lieverds, hopelijk wordt het een geweldige reis! Aan de bestemmingen zal het niet liggen! Geniet ervan en pas goed op elkaar! X

• 04 September 2014 - 09:58

Hans Bökkerink:

Ik wens jullie een mooie vakantie en gezien de bestemmingen moet dat lukken. Veel plezier.

• 04 September 2014 - 10:16

Linda Breed:

Als dat geen genieten word, dan weet ik het niet meer!! Heeel veeel plezier!!

• 04 September 2014 - 13:46

Liesbeth:

Ik wens jullie een prachtige reis toe, en geniet ervan.

• 04 September 2014 - 21:09

Jantine Flierman:

Heel veel plezier, geniet ervan!

• 08 September 2014 - 08:31

Koentje:

Jeeeej. veel plezier!

• 13 September 2014 - 14:06

Désirée Lokkerbol:

Lieve Jorine en Pascal,
    Geniet en pas goed op elkaar.